Helgen går så fort så fort

En extra dags helg hade inte suttit fel. När jobbveckan är över tänker man alltid att "å så skönt med helg och det och det och det ska jag göra" men alltid, alltid så hinns inte allt med och helgen försvinner i ett nafs.

Den här helgen gick ovanligt snabbt. I fredags var jag och red Fiesta innan vi hade en lugn kväll hemma jag och A. Lördagen bestod av handling för kvällens fest och sen försvann Andreas på golftävlingen han styrt upp tillsammans med en vän. Dem var ett gäng grabbar som spelade 18-hål och det var riktigt seriöst med "gröna kavajen" och prispall senare på kvällen och skumpa och allt. Jag hade en riktig lugn dag bestående av solning, promenad, städning och förberedelser inför kvällen.

När killarna väl kom hem, rätt trötta efter dagens tävlande, så hade vi lite grillning hos Andreas föräldrar där vi fixat och gjort i ordning. Kvällen fortsatte till Grand en liten stund men eftersom de flesta var väldigt trötta blev det inte så lång stund vi var där utan gick hem långt innan det stängde. Trevligt att komma ut en stund på dansgolvet iaf.

Söndagen var jag otroligt seg - trots endast några cider på lördags kvällen...mystiskt. Vi städade iaf. efter festen och jag var och red Fiesta en stund innan det blev fotbollskväll. Jag som sett fram emot en film men den kanske det får bli ikväll istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0