På slipsjakt!

Nu, när jag säger det här så är jag medveten om att solen kommer dyka upp som gubben ur lådan, men faktum är att det inte  känns så trist att jobba när vädret är som det är. Att sitta inne framför datorn med en kopp kaffe och lyssna på musik medan regnet ligger i luften känns rätt okej ändå. Tilläggas ska att jag inte har mycket att göra vilket gör att jag har kunnat pyssla med lite andra privata, och desto roligare saker. =)

Idag har jag och A gått på slipsjakt på lunchen. HELA lunchen! Det tog betydligt längre tid än vad jag trott. På bröllopet på lördag ska jag ha en klänning som bland annat innehåller en stark, himmelsblå färg som jag tycker hade varit fint att ta upp i slipsen.

- Såå noga är det väl inte, suckar Andreas efter att vi utan framgång letat på både MQ, Joel, KappAhl, Joy, H&M, Esprit, Anestens och tillslut går in i sista butiken. DÄR hittar vi den - en enfärgad snygg blå slips som stämmer perfekt överens med min outfit. Att det var halva priset gjorde ju inte det hela sämre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0