Söndergråten!?

Jag har tagit mig igenom den här arbetsdagen - utan att gå hem. Det gick bra även om jag inte riktigt trodde det. Jag har varit med på eftermiddagsfikat klockan tre för att "tacka av" Jossan som jobbar sin sista dag idag. Hon fick en present och vi fick morotskaka. Mina ögon tårades av tårar som envist ville trilla ur mina röda, svullna ögon. Några trodde säkert att jag är en fruktansvärt blödig och sentimental männsika som tyckte det var jobbigt med avsked. Jag riktigt såg hur dem generat vände bort sina blickar och låtsades som ingenting men att dem samtidigt tänke "fan vad den tjejen lipar för allting aså".

Nu var det inte riktigt så. Nu var det så att den här tjejen är fruktansvärt förkyld och det är därför hennes näsa rinner och ögonen ser söndergråtna ut. Så! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0