Tusen tack!

Jag är så glad att få ha en så fantastisk pojkvän, familj, släkt och vänner. Hela min födelsedag i lördags bestod nämligen av en massa överraskningar. Vi började med att köra gokart tillsammans med mamma, pappa, syster och Andreas syster. Riktigt, riktigt roligt var det. Därefter åkte vi hem till Andreas föräldrar och grillade goda hamburgare och hade en trevlig stund. Roligast av allt var att min familj äntligen fick träffa Maria och Wille som var lika gullig som vanligt.

Efter att ha suttit ute och ätit var man lite frusen och då kom en väldigt, väldigt uppskattande ansiktsbehandling på Ciluett spa. Underbart att få krypa in i en stor morgonrock och bli lyxigt behandlad. Sen fick jag duscha och göra mig fin tills dess att Andreas hämtade mig. Det var en annan stackars tjej i omklädningsrummet som var på möhippa och fått en påse med kläder som hon skulle ta på sig. Nätstrumpbyxor och en outfit i lack. Stackarn hade inte fått några duschgrejor eller smink med sig så vi hade riktigt trevligt där en stund då hon fick låna alla mina saker. =)

När Andreas väl hämtat mig åkte vi hem till oss och där hade dem gjort så fint och ställt fram mat och vin. Sedan droppade det in folk efter folk hela kvällen och vår lilla lägenhet blev snabbt fylld. Riktigt roligt att all släkt kom och det blev en riktigt rolig kväll.

Tack, tack alla som gjorde det till en toppendag! (Bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0