Grus!

Tisdag morgon och solen skiner faktiskt lite utanför fönstret och det ser ut att bli en fin dag. Har dock inte sovit så bra i natt och jag har grus i ögonen. Det är jobbigt, det känns liksom som att man då inte har bästa förutsättningarna att få ut så mycket glädje av dagen som möjligt. Har svårt att koncentrera mig på jobbuppgifterna. Fy, det är inte tillåtet. Fullt fokus är ett måste!

Idag efter jobbet ska jag till frisören och det ska bli lika skönt som vanligt. Sen ska jag träffa Maria eller ev. båda Mariorna och ta en promenad. Ska bli skönt att komma ut i friska luften lite.

Tänker på min stackars syster som skulle börjat gymnasiet idag men som ligger hemma sjuk. Krya på dig sis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0