Att jobba i stan...

Det är både för och nackdelar med att arbeta mitt i stan. När jag jobbade på Fagerhult tyckte jag dte var jättebra att man inte så lätt kunde sticka ut på lunchen för att shoppa eller köpa godis när man blev sugen. Och visst är det så att det lättare går åt lite pengar på lunchen om man inte har något bättre för sig än att gå och kika lite i affärer på lunchen nu. Men i dessa juletider är det faktiskt perfekt. Du kan spendera nästan hela lunchen på stan och lätt införskaffa dig de klappar du tänkt ut - här finns ju det mesta runt knuten. Idag på lunchen fixade jag fyra stycken klappar och är riktigt nöjd med mig själv som annars måste gå runt och tänka och fundera i flera dagar innan jag slår till. Det kankske inte behövs någon rejäl julklappsrunda i år..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0