Behov av en födelsedag

Som det är nu så skulle jag vara i stort behov av en födelsedag! Det är flera saker som jag skulle vilja ha just nu som är sådana där typiska bra födelsedagspresenter... Min MP3 har kraschat och den använder jag jättemycket så en sådan behöver jag verkligen. En hårfön - den jag har idag har börjat lukta bränt varje gång jag fönar håret och när jag börjar tänka efter så är den nog närmare 15 år...på tok för gammal med andra ord.  Träningskläder/mjukisbyxor är något som också står på önskelistan. Sådant slits snabbt! Lite nya kläder skulle också sitta fint.

Jag hoppas att vi kan ta svängen om Kungsmässan när vi åker hem från Varberg på fredag så jag får chansen att lätta lite på plånboken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0