En helt vanlig tisdag och en vecka kvar till jul

Tre satser knäck, chokladdoppade marsipankulor och snickers lyckades jag, mamma och Elin till sist få ihop igår kväll. Vi hade det riktigt mysigt och åt först lite frallor och drack thé innan vi satte igång med pyslligheterna. Fick också sett lite grann av Hjältegalan som var riktigt bra och gripande. Vilka fantastiska människor!

Om en stund ska jag gå lite tidigare från jobbet för att sjunka ner i frisörstolen på Salong Cri där Carro ska fixa i ordning håret. Känns som det var evigheter sedan det klipptes och gjordes någonting med så det ser jag verkligen fram emot. Det och att få grotta i en massa skvallertidningar som alltid. =) Efter det blir det hem för att pyssla om min stackars älskling som är hemma sjuk.

Här är en bild på Wille som Andreas tog i höstas på djurparken. Tycker den är väldigt fin och har både sköna färger och ett härligt djup. Den grabben får mig att smälta nästan lika mycket som min pojkvän får mig att göra. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0