Fullt upp!

Oj! Jag blir bara sämre och sämre på det där med uppdatering vilket jag iofs. skyller på tiden. Den här helgen har gått i rasande tempo och poff så var det måndag och dags för jobb, jobb och jobb igen. Julfesten i fredags var klart godkänd och det började här på kontoret emd lite lekar innan vi åkte till en av delägarna som bor i Lerum. Där drack vi glögg och lekte julklappsleken tills dess att det var dags att åka vidare. Julbord stod därefter på schemat och vi åkte vidare till en restaurang/värdshus som hade ett originellt julbord med lite annorlunda bord. Kul och lyckat var det iaf.

Dagen efter mötte jag upp Charlotte som äntligen var på besök och vi hade en riktig mysig shopping-tjej-dag på stan med lunch och en massa prat. Jättehärligt! På kvällen åkte jag och Andreas till Anna och Penn som hade inflyttnings- och glöggfest viket var jättetrevligt trots att jag var lite trött och Andreas inte mådde så bra efter sin vaccination dagen innan. På söndagen var det äntligen dags att träffa brorsan igen som kom hem från sydamerika på fredagen efetr 9 månader på resande fot. Oj vad mycket spännande han hade berättat och det var så kul att se honom igen. Har saknat honom massor.

Nu ska jag till ICA för att köpa lite ingredienser till julgodis. Mamma och Elin kommer hem om en stund och vi ska ägna kvällen åt att fylla våra kylskåp med hemmagjorda snickers, knäck och marspipankulor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0