Inte min dag idag

Vissa dagar börjar bra, vissa börjar sämre. Idag är en sådan dag som börjat lite mindre bra. Vaknar - försenad som vanligt och skyndar mig till jobbet. På måndagar är tanken att jag, som ändå går förbi Lulus bageri, ska inhandla frallor till måndagsmötet. Jag har kommit ihåg varje gång men idag är det som bortblåst så jag hinner in på kontoret och får av mig ytterkläderna innan jag kommer på mitt misstag. Ut igen och får köpt de där attans frallorna. Väl tillbaka igen märker jag att asken med pizzasallad som jag hade med mig till lunchen har läckt ut i hela väskan. Så där i väskan bland all kåldoftande sörja simmar plånbok, mobil, ipod, pennor och annat smått och gott.

Nu sitter jag lugnt vid mitt skrivbord och försöker att göra de arbetsuppgifter jag ska göra. Vad kan då gå snett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0