Julgran - lycka!

När vi var och kollade på vår lägenhet för första gången så kommer jag ihåg att det första jag la märke till var att det fanns en perfekt plats där en julgran skulle kunna stå. Precis rakt fram när man klivit innanför dörren, till höger om soffan, framför fönstret! Nu är det äntligen dags för den stunden. Förra året hade vi ingen gran eftersom vi tillbringade julen i Thailand. Men nu fasen!

Hade först tänkt julstäda, julpynta och köpa gran i helgen men nu kan jag inte bärga mig längre. Idag efter jobbet knallar jag och Andreas till Coop för att välja ut den finaste granen. Den får vara precis lika hög som när jag står raklång och håller handen upp mot taket. Precis lika hög som till fingertopparna. Allt glitter, julgransfot, kulor och stjärna ligger hemma och bara väntar. Åhh, det här ska bli så roligt, det pirrar i magen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0