Julmys...

Åhh, så skönt det var att få fixat håret igår. Dricka lite thé och läsa kvaller...mmm. Håret blev väldigt silvrigt och går nästan åt det grå hållet. Låter knepigt men jag känner mig nöjd och jag passar inte i guldblondt hår så det här är mycket bättre. Sen lagade jag lite lax och så gick jag och Andreas en promenad för att köpa julfrimärken så idag har jag postat alla julkort som jag gjort. Sköööönt!

Ikväll blir det en promenix med Maria. Hoppas så att snön ligger kvar så att det blir en snöpromenad. =) På fredag kommer båda Mariorna hem till mig på mat- och filmmys på kvällen och det ser jag verkligen fram emot. Ska fundera ut något gott att bjuda på bara. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0