Julstädat!

Finns det någon härligare känsla än när hemmet är storstädat och allt är rent och luktar såpa? Igår efetr jobbet tog vi ett riktigt städryck och gick loss på hela lägenheten. Egentligen var tanken att det skulle gjorts i helgen men så blev det inte. Lite julpynt åkte också fram igår så nu är det ett rent, julpyntat hem när man kommer hem till. En underbar känsla!

Sen kom Anna och Penn hem på lite glögg och julgodis men efter det gick jag nästan och la mig direkt. Försökte läsa lite en stund men ögonlocken blev för tunga. Känner mig som en riktig brunbjörn för tillfället. Hoppas lite julledighet kan göra susen! ;)

Om en timma ska jag ut på stan och försöka få ta på de sista klapparna. Tre stycken återstår och det är svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0