Nyårsplaner och löften för 2010

Om bara den här arbetsdagen, och den imorgon, skulle vilja ta och skynda sig på så att man kan bli lite ledig igen... Det var seeeegt att ta sig upp i morse och det känns ännu tristare när det inte finns något att göra på jobbet. Suck! Snart är det iaf. nyårsafton och då åker vi till Varberg och lånar Maria och Jörgens hus. Tar med oss Anna och Penn och Jenny och Robban och siktar på att laga en god tre-rätters middag, spela mycket spel och ha det mysigt. Ser verkligen fram emot några lugna, sköna dagar att bara vila upp sig och göra det man känner för.

Så var det det där med nyårslöfte också... Andreas frågade mig häromdagen om jag hade några löften och jag insåg att jag inte ens funderat på det. Något jag garranterat måste bli bättre på är att komma i tid till jobbet på morgonen. Det GÅR inte som det är just nu. Dessutom ska jag fortsätta jobba med min självkänsla och att se saker och ting mer positivt. Ett till löfte har jag men det väljer jag att behålla för mig själv. =)


Mamma, Elin, jag och mormor - bild tagen från Charlotte och Simons bröllop i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0