Suuuuck

Jag har i princip inte haft någonting att göra på hela dagen och visst är det skönt när det varit rätt stressigt på jobbet den sista tiden. Men det räcker efter ett tag, sedan tar en inre stress över och du börjar bli rastlös och irriterad. Internet är söndersurfat och jag har t.om gjort nya lappar för mina dokumentsamlare. "Jobb in" och "Jobb ut". Snacka om tristess!

Nu ska jag inte beklaga mig över att det är lite att göra men idag känner jag att jag skulle vilja ha massor att ta tag i. Är så himla trött så det hade udnerlättat lite så att risken för att somna här på skrivbordet minskas.

Idag ska jag iaf försöka ta mig till gymmet efter jobbet. Kanske hjälper mot vintertröttheten också - jag hoppas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0