Svininfluensan

Idag är den en vecka sedan jag tog svininfluensan och min arm är fortfarande svullen och öm. Känns lite läskigt att veta att en dos av influensan sprutats in i min kropp och vilka effekter det gjort. Har dessutom varit overkligt trött men det har säkert berott på jetlagen också. Hoppas bara dett det hjälper och att ingen influensa visar sig.

Onsdag förmiddag redan - hälften av veckan avklarad. På fredag ska vi på julfest med jobbet. Vet ingenting mer än tid så det blir spännande att se vart vi hamnar och vad vi ska göra. Håller på att fundera ut vad jag ska köpa för julklapp också. Alla ska köpa en julklapp för 50:- med rim tilll och eftersom det inte är mer pengar det rör sig om så är det svårt att hitta på något roligt. Men jag ska grubbla vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0