Tristess

Är helt slut i huvudet - av ingenting. Vet ni hur jobbigt och frustrearande det kan vara att knappt ha haft något att göra på hela dagen och dessutom ha surfat en sisådär tusen gånger på alla sidor jag brukar besöka på Internet. Är otroligt less på att sitta här och man blir inte piggare direkt. Imorgon slutar jag dock klockan 15.00 så det kommer kännas lite lättare att ta sig hit trots att det inte kommer finnas något att göra imorgon heller (tror jag). Jag ska inte klaga, jag ska tänka positivt men men...

Nu ska jag iaf. snart ta mig hemmåt för att ta en skön promenad med Andreas. Lite matlagning blir det ikväll också...och så tvätta så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0