Vad gör jag här..?

Den frågan ställer jag mig idag när jag sitter på jobbet efter stora problem att ta mig ur sängen. Det var allt annat än trevligt att vakna i morse efter att ha haft svårt att somna igår, vaknat ett antal gånger i natt och med andra ord känner jag mig allt annat än utvilad. Dessutom har jag i princip ingenting att göra på jobbet vilket gör att minutrarna segar sig fram medan mina ögonlock har svårt att hålla sig öppna. Hemskt är vad det är! Jag får helt enkelt försöka ta mig igenom den här dagen med att tänka på trevliga saker. Som att man är ledig igen om tre dagar.

Helgen i Varberg var dock trevlig och mysigast av allt var att träffa Wille igen. Charmtrolet väckte mig och Andreas igår morse genom att slita upp dörren och hoppa upp i sängen i sin söta flanellpyamas och vilja leka kurragömma under täcket och hoppa i sängen. Att en sådan liten människa kan göra en så glad... Av oss fick han en stor lyftkran som var högre än han själv. Den gick att styra med en kontroll och blev väldigt poppis som tur var!

Ikväll ska jag och Andreas äta på La Copita med Maria och Jörgen. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0