Att ta det som det kommer

Snön dalar ner utanför fönstret, konstigt, nyss regnade det men idag bryr jag mig inte så mycket. Jag känner mig glad. Trots att det inte är så mycket att göra på jobbet just nu så finns det mycket annat som glädjer mig nu. Det är härligt att känna så. Jag har tränat tre dagar i rad nu och känner mig starkare, energisk och mer nöjd med mig själv. Idag efter jobbet väntar en promenad och annars bara en lugn, skön kväll och sen är det ju fredag! =) Äntligen!

Helgen ser relativt lugn ut, tar det lite som det kommer. Föstår inte att det är JAG som säger/tänker/skriver så men det är min toppenpojkvän som på något märkligt sätt lyckas få mig att lugna ner mig några hekto. Tack! =) På lördag blir det födelsedagsmiddag på restaurang för Ulrika som fyllde 25 igår men annars så är det inga stora planer. Härligt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0