En mysig fredagslunch i solen

Oftast så är vi väldigt duktiga (tråkiga) och lagar vår lunchlåda dagen innan. Dels beror det ju på att vi ändå måste äta något på kvällen och då passar på att göra dubbla portioner. Dessutom så är man lite snål och så vet man dessutom exakt vad man stoppar i sig. Det funkar kanonbra och det är väldigt skönt att slippa springa iväg för att inhandla käk och punga ut med 70 spänn varje dag på mat.

Men idag så slog vi på stort och käkade lunch på Viskan. Emma, Annso och jag. Blev en kycklingsallad - jag ÄLSKAR deras kycklingsallad - och vi satt där vid ett bord medan solen strömmade in genom fönstret utanför och bara gjorde allt ljust och härligt. Maten var god som vanligt och vi hade en väldigt mysig pratstund och diskuterade allt och ingenting. Det var väldigt skönt att komma bort en stund så att man fick lite miljöombyte mitt på dagen och träffas lite vid sidan om allt jobb. =)

Idag efter jobbet har jag bokat in ett body pump-pass som ska bli skönt. Finns inget skönare än att gå till gymmet direkt efter jobbet en fredag eftermiddag. Köra ett svettigt pass och sen gå hem med gott samvete, mör i kroppen, utpumpad och sjunka ner i soffan och känna att helgen är här. Japp, så får det bli! Inte så långt kvar nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0