Fredag den 13:e börjar ju bra...

...eller inte kanske. Inga problem att komma upp i morse, var faktiskt på jobbet tidigare än på länge men jag hade stängt av macen igår när jag gick hem - det hör till ovanligheterna och det är så ma ska göra tydligen - men det gjorde också att jag var osäker på lösenordet och skrev in fel tre gånger. Så nu kommer jag varken åt servern elelr mailen utan bara nätet och kan därför inte jobba med någonting alls.

Har ringt helpdesk men det är fler som har problem fredagen den 13:e så jag får tåmodigt sitta här och vänta på min tur. Suck. Jag VILL komma igång och jobba, jag har en del som ska göras klart idag. Åhhh, hoppas inte den här dagen fortsätter i samma tema - oflyt.

I dag efetr jobbet ska vi hem till mamma och pappa och träffa dem och äta lite grann. Det ska bli mysigt och en alldeles lagom aktivitet efter en hård arbetsvecka. =)

Resten av helgen ser lugn och skön ut. Inga större planer så långt. Imorgon är det alal hjärtans dag och då blir det nog en mysig hemmakväll i soffan med god mat och melodifestival. Hade tänkt gå ut och äta först men dels skulle man nog bokat bord för ett bra tag sedan om man läser Boråstidningen idag och dels så får vi nog hålla lite i plånboken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0