Full fokus på jobb

Idag har jag varit riktigt flitig. Har ett väldans roligt jobb för tillfället och då vill man inte slita sig utan jobbar på för att få det så bra som möjligt. Ska dock snart dra mig härifrån och gå till gymmet för att köra lite grann. Ska bli skönt, jag är stel och mör i kroppen efter skridskoåkande. Is gör ont märkte jag, väldigt ont. =)

Har haft en mysig, lugn och skön helg där lite städning och tvättning har fått flika in för att spä på den där duktighetskänslan som är skön att känna. Skridskor, promenader, filmtittande och middagsbjudning har också hunnits med.

Nu hinns det inte med att skriva mer, beger mig för ifag. =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0