Helgen som varit

Måndag - igen! Usch och fy. Önskar jag hade en ledig dag till att ta igen mig på då jag känner mig allt annat än pigg och fräsch. Kom hem igår eftermiddag från Malmö och en bilresa på tre timmar är det sista man vill göra dagen efter när frukosten sitter i halsen och du är sådär jätteskakig. Inte sååå kul att tillbringa dagen i bilen tillsammans med A och hans föräldrar då. Men det är självförvållat så då får man skylla sig själv. Ingen annan som man kan skylla på när man är bakis. Det skulle vara dem som fyllde på vinglaset ett oändligt antal gånger i lördags kväll då. ;)

Känisfesten var iaf. trevlig och bjöd på både god mat, trevlig underhållning och trevliga och grymt snyggt utklädda människor. Där fanns allt från Doktor Alban, en smurf, Björn Borg, Prinsessan Madelene, Cleopatra osv.

Nu den kommande månaden blir det fokus på att leva sparsamt. Har bestämt oss för att ligga så lågt med utgifterna som möjligt kommande månad och göra minsta möjliga utsvävningar. Dessutom blir det lugnt med festandet och alkoholen och så full fokus på träning. Börjar veckan med ett spinningpass efter jobbet idag. Ska bli skönt att komma igång och svettas lite trots att det som känns mest lockande nu är sängen. =)

Jaja, så är det. Jag är trots allt 24 år och är tvungen att ta lite ansvar. Det går inte bara att lägga sig på hyllan och strunta i allt!


Andreas (Danny i Grease), Emma (Sandy i Grease), Maria (Marilyn Monroe), Jörgen (Jack Sparrow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0