Ibland är bara allting alldeles, alldeles underbart...

...utan någon egentlig anledning. Idag känner jag mig glad, lätt om hjärtat och det viktigaste - jag kan andas någorlunda normalt igen. =) Det har varit rätt jobbigt det sista när jag inte vetat vad det var men nu vet jag att det inte är några allvarliga problem med mig eftersom i princip alla prover som går att ta har tagits. Det som hjälpte var en massage av massören som rättade till mina revben och andningsmuskulatur.

Har haft en väldigt mysig helg i Avesta. Kom upp i fredags kväll till Charlotte och Simon och vi bjöds på goda tacos och vin och hade mycket att prata om. Lördagen bestod av rundvandring, shopping, korvgrillning och melodifestival med god mat samt singstar (eller lips hette det visst). Söndagen åkte vi hem men gjorde ett par stopp i Västerås för att hälsa på Andreas vänner.

Idag ska jag testa att gå till gymmet igen efter ett par veckors uppehåll. Kanske delvis jag känner mig så uppåt. Skönt  är det i alla fall - att känna sig lycklig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0