Lite sociala stunder sådär

Just för tillfället är jag inne i en period då jag tycker det är mysigast att komma hem efter jobbet, krypa upp i soffan i myskläder och se på något bra tvprogram, mysa och bara ta det allmänt lugnt. Jag är trött på att flänga runt och vara här och där och ingenstans. Det har med all säkerhet att göra med den inte allt för inspirerande årstiden just nu men det gör automatiskt så att jag blir  mindre social. Trist men det känns som att fler sitter i samma båt.

Men igår blev det en lunch med Maria, goa Maria som varit iväg på resa och haft det skönt. =) Det var kul att träffas en stund trots att det inte blev så lång tid. I eftermiddag efter jobbet ska jag träffa den andra Maria och ta en fika på Viskan. Hon den tokan har beställt en spontanresa till Thailand och åker strax. Skönt för henne. =)

Sen imorgon bär det av till Avesta. Jag och Andreas testar vägarna dit med nya bilen och ska tillbringa en helg med Charlotte och Simon. Ska bli väldigt roligt att träffa dem igen och få se hur lägenheten, Avesta och kanske framförallt ringarna ser ut =)

Så, nu ska jag koncentrera mig på jobbet en stund...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0