Mysmåndag

Jag har jobbat över, jag har varit på gymmet, jag har lagat ugnsbakad lax med ris, jag har ätit, jag har duschat och nu sitter jag uppkrupen i soffan i min kimono med en varm kopp thé Jag är ensam hemma för Andreas träffar några kompisar. Men varför är det inget vettigt på TVn?

Okej, måndagar har väl aldrig varit en hit vad gäller tvprogram men det finns ju ingenting. Såg "Halv åtta hos mig" tidigare och det är riktigt roligt. Det är oftast väldigt olika människor som träffas och det är roligt att se hur deras konversation blir när dem inte verkar ah någonting gemensamt över huvudtaget. Det är också roligt att se hur olika deras hem ser ut och det är nästan, bara nästan, så att jag själv blir sugen på att vara med.

Tänk att få hem tre okända personer och komonera en tre-rätters meny och bjuda på i ditt kök. Det kanske hade varit någonting ändå.!? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0