Utstyrsel nästan klar

Imorgon åker vi till Malmö för att på lördag gå på "kändisfest". Som sagt ska vi vara utklädda till Sandy och Danny i Grease och den blonda, lockiga peruken har kommit med posten, svarta, glansiga tights är införskaffade, svart båtringad topp är köpt, röda läppstiftet ligger i väskan och skorna är framlagda. Allt jag saknar är ett svart och guldigt skärp och så gärna en liten kuvertväska för att slippa ta med min stora. Hmm. Får se om det hinns med att fixa.

Nu har jag tränat tre dagar den här veckan och det känns riktigt bra med lungorna och fantastiskt skönt att ha kommit igång igen. Ikväll blir det ev. en promenad men annars ska vi hem till Andreas föräldrar. Sen är det bara fredagen kvar tills det är helg. Nerresan till Malmö imorgon ser jag inte fram emot men det ska bli kul att komma till Malmö. Jag gillar den staden!

Så så är det, nu ska jag jobba vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0