Två år tillsammans

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i två år. Två år! I mina öron låter det väldigt lite - jag tycker det känns som att vi har känt varandra i evigheter =) Hur som helst så ska vi gå ut och äta ikväll. Vi ska testa det "nya" stället Vinci vid Viskan och se vad de har att erbjuda.

Om man ser tillbaka på hur mitt liv såg ut för två år sedan så har det hänt så oerhört mycket. Då bodde jag ensam i en etta, var singel, jobbade på Fagerhult, hade en liten peugeot och tillbringade en väldans massa tid på gymmet för att blunda för mycket... Man glömmer gärna att saker och ting förändras - och förbättras - och tar saker för givet. Men under dessa två år har vi flyttat till en stor, fin lägenhet, förlovat oss, jag har bytt jobb, vi har köpt en bil tillsammans (plus en där emellan), lärt känna en massa nya människor och mycket, mycket mer.

Jag har min älskling att tacka för mycket och han gör mitt liv värt att leva på många sätt. Det finns ingen som är så förnuftig, klok och underbar som han. Trots att han gör mig galen ibland så älskar jag honom över allt annat. =) Ser fram emot vår resa i livet tillsammans!




Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis:D Ni är bästast! :D <3

2009-07-02 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0