Aldrig mer golf utan uppvärmning

Min rygg, stackars min lilla rygg. Jag stapplar fram som en kärring - en väldigt gammal sådan dessutom. Aj, aj, jag misstänker att golfrundan igår kväll utan uppvärmning satte sina konsekvenser. Attans, jag sa ju till mig själv att jag aldrig skulle gå ut på banan utan att värma upp. Suck! Nu får jag sota för det.

Fick precis reda på att en tjej på byrån har sagt upp sig. Jättetråkigt! Det känns väldigt trist eftersom vi är så få nu och dessutom gillar jag den här tjejen, hon är en riktig frisk fläkt på kontoret. =( Det känns verkligen som att det är dags för semester och att få komma bort från jobbet ett tag och släppa allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0