"Ingen sexig grej direkt"

I lördags var jag och Andreas hos mamma och pappa i Bollebygd tillsammans med Anna och Penn som skulle hålla vinprovning på kvällen. Vi började dock med att killarna fick rida lite på Tea vilket gick förvånansvärt bra. Därefter skulle vi åka lite fyrhjuling i hagen, jättekul verkligen, om bara inte en jäkla stubbe varit ivägen vilket gjorde att jag flög av och landade på rygg och huvud. Inte speciellt skönt med andra ord men det kunde gått betydligt värre... Hur som helst så hade min nacke stelnat till ordentligt när jag vaknade på söndag morgon vilket gjorde att jag idag har varit hos dokorn. Mest för att få det inskrivet i min journal ifall några komplikationer skulle uppstå. Jag har fått en stödkrage och läkarn sa att den nog inte skulle göra att jag fick några visslingar på stan direkt. =) Så jäkla typiskt att sånt här händer när man är hästvakt och allt. =/


 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Alla ur Gustavssonsläkten ska LÅTA BLI att åka fyrhjuling över stubbar! Vi har haft tillräckligt med tragik i den avdelningen, tack!

2009-07-06 @ 17:30:53
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0