Jag sitter som på nålar

Jag fick som sagt inte ledigt imorgon. Det kommer endast vara jag och en till på kontoret, snacka om att det kommer att eka. Dessutom är jag sååå less på det nu och vill bara vara ledig. Efter jobbet har jag bakat både en morotskaka och mockarutor som jag kommer att ta med till Varberg. Sen har jag städat undan och packat det sista. Eftersom vi kommer vara på "resande fot" under de tre veckorna är det rätt så mycket som ska med. Kläder för varmt väder, kläder för kallt väder och kläder för mitt emellan-väder. Som sagt, det blir en del som ska med och inte får glömmas.

Nästa vecka kommer vi åka till Malmö och då kommer även mamma, pappa och Elin och stannar ett par dagar. Vi flickor ska besöka Falsterbo medan killarna satsar på en golfrunda. Det ska bli jätteroligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0