Liiite besviken ändå

Grr, jag hade hoppats på att kunna gå på semester idag och ta en semesterdag imorgon eftersom Andreas börjar sin semester redan idag och vill åka ner till Varberg. Nu åker han ner med sina föräldrar i eftermiddag och så tar jag bilen själv imorgon eftermiddag. Det går ju det med men jag har inte mkt kvar att göra här ändå och när jag frågade bossen så ville hon gärna att jag ändå är på plats imorgon.

Jaja, det blir till att packa ikväll och bara fördriva tiden så att semestern snart är bakom dörren.

Igår tog jag en mysig fika med Maria på Viskan. Det var alldeles för länge sedan vi sågs och det var roligt att höra alla uppdateringar. =)

Nu ska jag jobba vidare och göra mitt bästa för att inte ha så mkt kvar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0