Ska du ha dig en stänkare?

Jag är trött. Jag har ont i nacken. Jag vill ha semester. NU! Men jag vill inte klaga. Livet är rätt bra nu ändå. Tre veckors semester ligger framför en och bara väntar på att få sätta igång. Får motvilligt erkänna att jag inte riktigt är på hugget till 110% här på jobbet, det går liksom lite på halvfart. Men det får det göra nu tycker jag. Vi är bara 4 stycken och alla har bara semester i sikte. =)

Idag ska jag och Elin till Fiesta för att hon ska få rida en sista gång innan "matte" kommer hem. Sen siktar jag på en promenad. Jag vill inte gå ut med min stödkrage och orsaka störningar i trafiken men Elin tyckte inte det var någon fara. Rödtotten i Beck gör ju det. "Ska du ha dig en stänkare?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0