Sommarfredagen...går alldeles för långsamt

Vad tiden går SAKTA när man inte har något att göra. Speciellt lockande är det att gå ut i solen och värmen men snart är det iaf. lunch och då tänker jag traska ut för att njuta av sommarfredagen. Ikväll ska jag ta en promenad med Maria som fuskigt nog åker till Kroatien imorgon bitti. Oj så avis jag blir och vad underbart dem kommer att ha. Ska bli kul att ses en stund för sen dröjer det nog ett tag eftersom jag går på semester nästa vecka och inte kommer vara hemma.

Imorgon ska jag och Andreas till Bollebygd till mamma och pappa tillsammans med Anna och Penn. Penn som är en riktig vinkännare ska ha vinprovning och förmodligen kommer även min moster och hennes man och kanske ett par stycken till. Dessutom ska vi rida lite innan och äta gott så jag ser fram emot en mysig eftermiddag där. =)

På söndag, måndag och tisdag ska jag ta hand om Fiesta så det blir några dagar i stallet för min del. =) Måste se till att fota min nyvunna kompis så jag akn lägga någon bild här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0