Tur att jag har min systeryster

Som sagt så var eller ÄR jag hästvakt idag och två dagar tillbaka vilket innebar att jag skulle rida och ta hand om Fiesta. Jag hade sett fram emot detta och hade ingen dum fyrhjuling och kanske (motvilligt) också lite dumdristighet från min sida kommit ivägen så hade allt gått galant. Nu gjorde det ju inte det utan där står jag med stödkrage och en häst som behöver motion. Tur att jag har min kära lillasyster som fick åka in igår kväll och följa med till stallet för att rida lite. Det gick finfint och Fiesta skötte sig.

Därefter åkte vi hem och åt kvällsmat och såg Twilight. Udda men bra film. Elin är nu hemma och jag och Andreas ska gå hem på lunchen och göra henne sällskap och äta tacos. Sen får hon strosa på stan och eventuellt besöka jobbet innan jag och hon åker till Fiesta efter jag slutat för ett till ridpass.

Tack lillasyster! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0