Att tänka klart

Igår var jag och red Fiesta på kvällen. Det var första gången jag red henne själv och det gick bra. Jag var lite nervös innan - det är en del att tänka på så här med ny häst, nytt stall och nya regler. Men jag trivs bra där ute i naturen. Det ligger så väldigt vackert och allt är lugnt och skönt och trevliga människor.

Det är lite mycket just nu. Mycket att fixa och styra upp. Men i vanlig ording så är det jag som gör saker mer komplicerade än vad som är nödvändigt. På lunchen pratade jag med en väldigt klok kvinna - Monika, som lyckas får mig att tänka lite klarare, få mig att ta saker lite mindre allvarliga och se det som är väsentligt i livet. Hon är bra hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0