En midsommar i Varberg

Kan säg att jag hade gjort mycket för semester just nu. Det var riktigt segt att åka hem igår eftermiddag efter en helg i underbara, soliga Varberg. Så nu sitter man på jobbet i kjol och linne och längtar ut. Vi åkte till Varberg direkt efter jobbet i torsdags och spenderade kvällen med att sätta upp tält och förbereda festen. Midsommarafton gick sedan i ett kör - hela dagen. Allt folk kom ungefär klockan 12.00 och de som fått i uppgift att ha hand om sillunchen satte igång att göra i ordning och sen avklarades sillen tillsammans md sånger och nubbar.Midsommarfirande en bit därifrån med dans runt stången blev näst på tur innan vi gick hem, lekte lekar och hade roligt. Kvällen bestod av grill med gott tillbehör. Det blev faktiskt relativt lugnt och inga större strapatser.

Lördagen var lugn och skön och jag och Andreas var hos hans föräldrar som passade Wille och hade dte skönt. På kvällen åt vi god mat på Societén och där var vi kvar till klockan blev 2.00. Söndagen gick i ett nafs och plöttsligt sitter man på jobbet och sliter igen. Tre veckor kvar till ledighet. Jag läääängtar.

Nu ska jag och A gå till resebyrån och kolla semesteralternativ.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0