Ta mig till havet...med en bra bok och gärna en glass

Sitter på ett kokhett kontor och vill inte tänka på att många andra just nu ligger på beachen och har det skönt. Jag har sagt det förr och säger det igen - det borde vara förbjudet att arbeta när det är så varmt och fint väder.

Är så glad att jag - efter en del velande - körde ner efter möhippan till Varberg och kunde avnjuta en underbar gårdag där. Jag missade några glas vin i lördags men det gjorde absolut ingenting. Nu kunde jag vakna upp, klar i skallen till en härlig sommardag och njuta för fullt. Igår kväll tog jag, Andreas, Maria, Jörgen och busWille ett dopp i havet vilket tyvärr inte slutade så väl för lillkillen. En dum brännmanet brände honom över hela benen och stackar´n skrek så mycket och hade så ont så att det nog kommer dröja innan han går i vattnet igen.

I eftermiddag efter jobbet har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra ännu. Jag tränar på att ta dagen som den kommer och vara spontan vilket resulterar i att jag...faktiskt gör det! =) I den här värmen så blir det nog dock inte bätttre än att jag tar med en filt och en bok och lägger mig i parken en stund. En lång promenad ikväll känns dessutom lockande.

Tjing!


Att sitta så här just nu hade inte varit fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0