Glad midsommar

Beträffande ridlektionen i tisdags så gick det finfint. Det är en trevlig liten häst som dock kräver att man rider HELA tiden. Man får ingenting gratis. Nu har jag klarat "eldprovet" alltså och ska rida igen nästa tisdag och då kommer jag vara helt ensam och välja hur och vart jag vill rida. Det ska bli spännande. =)

Det har varit fullt upp med jobb, besök hos hårfrissan, fixande till midsommar mm. mm.

Snart, snart slutar jag för dagen (går klockan 15.00 idag) och då blir dte bara hem snabbt för att dusch, byta om och packa klart innan en helhelg i Varberg väntar. I morgon blir det fest för ca 30 personer hos Andreas syster och hennes man så ikväll ska ett tält på 40 m2 sättas upp. På lördag är bord bokat på Societén där vi sen är kvar och festar. Det ska bli väldigt roligt alltsammans. =)

GLAD MIDSOMMAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0