Golf och ridning

Gårdagen gick i ett hela dagen, men jag gillar det. Vi började med en frukost på stan innan jag och A åkte till Stadium till deras golfrea. Vi åkte sen till drivingranschen via "Golfstore" för att provspela lite klubbor innan vi blev bjudna på god födelsedagsmiddag hos Andreas föräldrar. Efter det var vi på stadium och valde klubborna vi tänkt köpa. Det blev ett nytt set för mig bestående av en 6-9, en Pitch och en sandwedge av märket Callaway - skoj. Vi åkte sedan till Dalsjöfors för att hälsa på Andreas kompis och hans tjej. Dem hade fått en liten son som bara var tio dagar och så liten och söt så man knappt vågade andas.

På kom Lina, Tobbe, Ebbe, Kristin och Martin komma hem och kolla fotbollen. Alla hade med sig några tapasrätter var och vi had en massa god mat att äta framför tv:n. Det var allt från baconlindade dadlar och färsk potatissallad till kräftskjärtar och kycklingbitar i fajitasmix. Jättegott var det i alla fall även om det  blev en massa mat över - och disk. =/

I morse spelade jag och Andreas 9 hål golf tillsammans med hans pappa och det gick helt okej. För mycket slarv bara och så hade jag lite svårt med riktiningen. Får bli massor med träning på det....det var riktigt roligt iaf. och det är huvudsaken. Nu ligger jag i soffan och njuter av ledig söndag. Lite nevös är jag också för klockan 18.00 ska jag till Målsryd och provrida en häst som jag, om det känns bra, kanske ska börja rida ett par gånger i veckan. Jag håller tummarna att det blir lyckat! =)


En av mina nya vänner... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0