Lite fjärilar i magen

Idag har jag lite pirr i magen, den känslan gillar jag. Ikväll ska jag nämligen rida Fiesta för en instruktör. Det är extra spänannde eftersom det kanske avgör om jag får fortsätta rida henne eller ej. Det ska dessutom bli spännande att rida för en annan tränare och höra hennes metoder. Sen börjar jag tycka väldigt om Fiesta. Hon är en väldigt mysig häst med bra psyke och ett fantastiskt vackert huvud. Hon är lätt och mjuk i handen och jag tror att vi passar varandra rätt väl. =)

Imorgon ska jag bli lite blondare igen lagom till midsommar. Underbart lyxigt att få sjunka ner i en stol och bli ompysslad för en stund...fram tills det är dags att ta fram plånboken. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0