Mys

När jag kom hem igår var jag helt slut i huvudet. Hade haft en rätt så stressig och jobbig dag på jobbet. Jag hade tänkt och trott att jag kunde bringa fram så pass mycket disciplin så att en promenad eller en sväng till gymmet kunde genomföras men när jag kom hem bytte jag om till Andreas varmaste tröja, mysbyxor och kröp ner i soffan med en bok. Regnet öste verkligen ner och det var rätt så mysigt att ligga där ensam i tystnaden och bara läsa och kura ihop sig. A var borta med jobbet och kom hem 2 minuter innan fotbollen började, samtidigt som tre av hans vänner gästade med varsin öl i handen. Killar! =)

Det var dock rätt så bra för vädret bättrade sig och jag beslöt mig för att låta dem ha en grabbstund för sig själva. Jag tog på mig regnjackan, kepsen, greppade ipoden och knatade iväg på min promenad som faktiskt blev av trots allt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0