Ryggstrul och golfvelande

Förstår inte varför min rygg gör å ont...igen. Förstår att det säkerligen har med hur jag sitter när jag arbetar och att jag spänner mig och på så sätt blir stel men åhhh. Ingenting hjälper - jo helst skulle jag vilja att någon trycker och masserar mitt på ryggen, på båda sidor av ryggraden, för då släpper det något. Men det kommer tillbaka HELA tiden. Det stör mig. Det gör ont. Det går mig på nerverna eftersom det gör det svårare att andas.

Jaja, det var iaf. skönt med en kortdag idag och jag har gått mellan hopp och förtvivlan hela dagen eftersom vädret inte velat bestämma sig. Jag vet att det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder men nej, jag har ingen lust att spela golf i ösregn på blött gräs. Så därför åkte jag och handlade lite mat till ikväll och köpte en klänning till midsommar - ett riktigt kap. =) Därefter hann jag med lite städning innan vi iaf. åkte en sväng till driving ranchen för att svinga klubborna. Just nu håller jag på och funderar på om jag ska vara "slösa" och invetera i ett nytt golfset. De klubbor jag spelar med nu är brorsans gamla och det hade förmodligen (förhoppningsvis) gått lite bättre med ett set som passar mig bättre. Men det är mycket man vill ha här i livet! =)

Imorgon ska vi till Orion på frukost med Andreas vänner. Därefter ska jag lägga min röst i valet. =) En födelsedagslunch hos A föräldrar blir det sen och kvällen blir fylld av fotboll - på något sätt.

Just nu så tänker jag på mina vänner. Hur mycket jag tycker om dem och hur mycket dem betyder för mig. Det gör mig glad att tänka på det...

Natti natti


Min midsommardröm som införskaffades idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0