Helgens "strapatser"

Skönt att börja jobba igen idag tycker jag och göra lite nytta. Gårdagen gick inte i många knop och det gillar jag INTE! =) I alla fall om man inte känner att man BEHÖVER ta det lite lugnt eller att man är förtjänt av det. Jaja, lördagen var fylld av både det ena och det andra iaf. Spelade golf på morgonen vilket inte gick speciellt bra och det är framförallt mitt huvud som förstör det mesta. MÅste träna på att tänka positivt!! =) På efetrmiddag var jag och red på Fiesta igen och det var jätteroligt. Ägaren till Fiesta hade lånat en annan häst så vi red tillsammans ut på en lång tur i skogen och travade mycket och galopperade ett par gånger. Fiesta var heltokig och tyckte det var jätteskojigt men det gick bra och jag gillar att hon är så busig och pigg (det kommer jag säkert att få glömma att jag sagt...men). Hur som helst så var det en lyckad ridtur och nästa ridning blir för en instruktör antingen i kväll eller imorgon.

På kvällen försvann A på poker så jag mötte upp Maria på "Hemmakväll" där vi plockade en massa godis och sen placerade vi oss i soffan hemma hos mig med varsin filt och såg "Vi hade i alla fall tur med vädret igen". Den var okej men vi pratade nog sönder det mesta av filmen vilket gör att jag inte kan ge den ett rättvist betyg. =) Det var iaf. riktigt mysigt med en tjejkväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0