Afrikas stäpper

Det är nedräkning till afrodans...klockan 5 i eftermiddag ska jag nämligen dansa afrodans och skillnaden är att idag är det inte Studio activ som får äran utan Onyx. Lina är snäll och ger mig och Andreas en gratis provvecka på Onyx och eftersom det är hon som är instruktör på mitt favvopass - afron, så är jag väldigt förväntansfull och sugen på att skaka rumpan och testa hennes pass idag. Dessutom har jag fått med mig Jessica och Anna från jobbet så det blir ännu roligare.

Så nu sitter jag här, precis tillbaka från lunch och försöker mentalt landa i Afrika så att passet senare ska kännas mer relevant och verkligt. Jag hör trummorna, jag ser lejonen, jag känner värmen och klibbigheten. Japp, jag är redo för en svettig dans i afrikas tecken. Japp det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0