Balkongdrömmar

Nu börjar ju vädret ordna upp sig och bli som det ska - soligt och skönt. Härligt. Efter jobbet väntar ett body pump-pass vilket ska bli skönt. Har sån jäkla träningsverk från den lilla ridturen i lördags så jag har svårt att gå normalt när jag suttit en stund. Haha. =) Ser kul ut misstänker jag.

Blir sugen på att köpa nya blommor och plantera och ha mig. Det är nu man önskar sig en stor, härlig balkong i rätt läge där man kan ta sig en kopp kaffe och njuta av vårsolen. Vår Så kalalde balkong kan knappaste se en endaste soltimme, ligger på den absolut sämsta platsen någonsin men man kan inte ha allt. =)

Den dagen man skaffar hus vill jag iaf. ha en stooooor altan/terass där man får plats att grilla, fika, sola och leka. En dröm - frågan är när det kan bli verklighet! =)


En dröm...

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, har du träningsvärk? x) Haha, du får komma snart igen:) <3

2009-03-30 @ 16:11:25
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0