Då var man förlovad då =)

Jag känner mig lycklig! Det är söndag förmiddag och jag sitter uppkrupen i soffan brevid min älskling och tittar lite förstrött på TV:n. På bordet står tio röda rosor och på mitt vänstra ringfinger sitter numera en ring. En ring, jag har svårt att få bort leendet från läpparna. Jag känner mig sådär barnsligt, löjligt lycklig och trodde inte att man kunde bli så glad av en sådan här grej...men det är jag.

Vi har pratat lite om att förlova oss det senaste och stackars Andreas har fått lite skämtsamma pikar sådär. Jag har också varit med och fått bestämma hur jag skulle vilja att ringen skulle se ut men sen fick jag inte veta mer. Så igår kom det som en riktig chock - och det var väl det han ville. =) Vi hade varit i Bollebygd på middag och såg även melodifestivalen där. När vi kom hem stod tio röda rosor och champagne på vardagsrumsbordet och Andreas gick ner på knä och tog fram ringarna. Shit vilken chock. Jag började storgråta (typiskt) men svarade självklart JA. Det kunde inte bli så mycket bättre. =)

Så nu sitter man här, kär, galen och lycklig och beundrar min nya, vackra kompis på vänster ringfinger. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! Ni är verkligen ett jättefint par och jag är så glad! :) <3

2009-03-08 @ 18:14:46
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0