Favvosar

Det blev ingen spinning igår, inget body pump-pass på lunchen idag heller. Jag känner mig inte helt okej men jag hoppas det går över. Det är många på jobbet som varit sjuka så det är väl inte konstigt om man blir smittad.

Tog dock en riktigt skön promenad igår kväll. Tog på mig varmt och laddade i-poden och så är det bara att knalla på. Har en favoritrunda som jag inte tror många skulle dela med mig. =) Egentligen har jag andra favvosar men då måste man åka bil för att ta sig dit och det förstör liksom hela grejen. Nä, den svängen jag helst går nu går förbi coop, hestra, lasarettet och villastan. Tycker om den även om jag inte kan förklara varför. När jag bodde på Fjällgatan var "Skogsvägen" som Ulrika lärde mig den allra bästa. Lagom lång och så bestod mesta delen av rundan i skogen vilket är skönt - om man är två men inte ensam för en som är skogs- och mörkrädd som jag är. =)

När jag bodde hemma hos mamma och pappa i Bollebygd så var bästa vägen "Runt Nässlehult" - där har jag knallat en hel del. Här får man en riktig variation och vacker natur. Sen är det ju samtidigt viktigt med variation för att motivationen ska finnas kvar men favoriter får man vad gäller allting. Oavsett om det rör sig om butiker, resemål, maträtter eller nagellack. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0