Höga klackar - inte så tokigt ändå

jag ääälskar skor med klack. Tycker det är mycket snyggare och jag känner mig mycket snyggare, får en bättre hållning och ja - trivs helt enkelt bättre i högklackade skor. Livet känns lite mer glassigt och med ett par högklackade läckra skor känns inte alls sex and the city -livet sååå långt borta. Sen finns det en gräns. Jag är rätt så lång som det är och har ingen lust att leka höghus. Dessutom är det jobbigt att gå i ett allt för höga men lagom är bäst! En sisådär 5 cm kanske.

Nu vet jag att det inte är speciellt bra att alltid gå i sådana klackar. Mamma har tjatat om att jag borde gå i mer lågklackat, Andreas tycker jag ska sluta upp med att bära högklackat på jobbet och kiropraktorn har skakat på huvudet när hon förstått att det inte är några birkenstock-tofflor som använts mest direkt. Men nu har jag fått vatten på min kvarn, läste i morses på Aftonbladet den här artikeln nedan så varför ge upp de älskade klackarna? ;)

Höga klackar ger bättre sex
Ett par centimeter räcker

Visst är höga klackar sexiga? Högklackat kan dessutom ge en fysiskt starkare upplevelse i sängen. Ett par centimeter hög klack räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0