Jag har stillat mitt behov

Efter lunchen nyss kände jag och Emma ett litet godissug komma smygande. Vi gav efter och gick den korta biten till Jamjam. Inte så många bitar utan bara för att känna den där fredagsnjutningen tillsammans med kaffet. Åhh, vad gott det var. Men det är nackdelen med att jobba i stan. När jag arbetade på Fagerhult var det en halvtimmas gångväg till närmsta affär/kiosk vilket gjorde att man fick nöja sig med kaffet när godissuget föll in. Alternativet fannsockså att gå till lagret där några förskrämda chokladbitar eller salta patroner fanns att köpa men det hände ytterst, ytterst sällan får jag erkänna.

Nä, idag är jag värd att avnjuta några söta bitar innan det är dags att ta helg. Afron ställde jag in eftersom jag får mer och mer ont i halsen. trist, men jag vill inte ligga sjuk hela helgen.

Det får bli lite vin och räkor istället. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0